1-بافت دستنبد یلدایی

اگر به زیبایی دستان خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما برای شب یلدا بافت یک دستبند زیبای طرح هندوانه است. این دستبند را با دار بافندگی بزرگ ایپکا و با کمک تصاویر زیر ببافید. همچنین برای مشاهده ویدئوی معرفی کار با دار بزرگ، اینجا کلیلک کنید و از قسمت ویدئوی معرفی، کار با این ابزار آموزشی را فرا بگیرید.

بافت سبد شب یلدا

2-بافت برشی از هندوانه شب یلدا

قطعا سفره یا کرسی دورهمی شب یلدا هرچه رنگین تر باشد، لذت بیشتری را نصیب ما و اطرافیانمان خواهد کرد. اگر علاقه ای به بافتن هنداونه شب یلدا دارید، ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا با کمک آموزش زیر و همچنین با استفاده از دارهای بافندگی کوچک و مربع ایپکا این کار را انجام دهید. همچنین اگر هنوز آموزش ندیده اید که چطور دار بافندگی مربع را چله کشی کنید، می توانید به کمک ویدئوی آموزش چله کشی موجود در صفحه این محصول، این کار را انجام دهید.

بافت هندوانه شب یلدا

3-ساخت جاشمعی روی کرسی

اگر بخواهیم فضای شب یلدا را شاعرانه تر کنیم و در تاریکی به حافظ خوانی مشغول شویم باید چراغ ها را خاموش کرده و از شمع استفاده کنیم. حال اگر این شمع ها در یک جاشمعی ساخت دستان خودمان قرار گیرد لذت این شب را برایمان دو چندان خواهد کرد.

اگر دوست دارید این جاشمعی یلدایی را که به شکل انار است به کمک ابزارهای کاردستی ایپکا بسازید با ما و آموزش های زیر همراه شوید. البته ویدئوی آشنایی با نحوه کار با ابزارهای کاردستی در صفحات این محصولات و در تب ویدئوی معرفی، قابل دیدن است.

ساخت جاشمعی با اره مویی

4-حکاکی روی انار سفالی

جاشمعی به شکل انار را توضیح دادیم وحالا نوبت به حکاکی روی انار سفالی است. پرنده های پاییزی یا دو بیت شعر را به کمک تصاویر زیر روی انار حکاکی کنید  و از دیدن آن لذت ببرید. اگر هنوز کار با دستگاه حکاکی را یاد نگرفته اید پیشنهاد می کنیم سری به صفحه این محصول بزنید.

حکاکی روی انار سفالی