برای انتخاب محصول مورد نیاز خود می بایست به سایت شرکت مراجعه و پس از کسب اطلاعات در مورد محصول، اقدام به خرید نمایید .
کاربران میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه، بمنزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد اولویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
بهتر است که تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا، مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.
- چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم سایت میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
1- شماره 16 رقمی کارت : این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم : برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خودپرداز وارد میکنید، تفاوت دارد.
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2 : یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و به عنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.
4- تاریخ انقضا : تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضاء کارت استفاده کنید.